KLANTENSERVICE

Bezorgkosten en levertijd

Vind hier al je vragen over het bezorgen en leveren van je artikel

Retourneren

Vind hier al je vragen over het retourneren van je artikel

Betaalmethoden

Vind hier alle info over de betaalmethoden in onze webshop

Disclaimer

Vind hier alle info over de disclaimer van DX.XI

Algemene voorwaarden

Vind hier de algemene voorwaarden van DX.XI

Contact

Vind hier de mogelijkheden om contact te krijgen met DX.XI

VEEL GESTELDE VRAGEN

Hoe kan ik retourneren?

Via deze link vind je het retour formulier en de voorwaarden om te mogen retourneren

Hoe lang ik heb ik de bedenktijd?

Bij DX.XI krijg je 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat jij het product hebt ontvangen. In deze 14 dagen mag je het artikel bekijken en passen, precies zoals je dat in een winkel ook zou doen. 

Aan welke eisen moet mijn eigen logo voldoen?

Het liefst ontvangen wij een vector bestand. Voorbeelden hiervan zijn .AI, .SVG, .EPS, .CDR. maar helaas accepteerd ons systeem niet al deze bestanden bij het uploaden. 
Toegestane bestanden om te uploaden .SVG, .EPS, .JPG, .JPEG, .BMP, .PDF.
Andere bestanden kunnen worden gemaild i.c.m. je ordernummer.
Houd er rekening mee dat je logo van goede kwaliteit (hoge resolutie) moet zijn.

Wat zijn jullie retourvoorwaarden?

Zorg ervoor dat de artikelen die je retourneert in de originele staat zijn. Onbeschadigd, in de originele verpakking en met alle labeltjes er nog aan. Je mag een artikel passen, betasten en bekijken, zoals je dat in een winkel zou doen. Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat je het artikel op een andere manier hebt gebruikt dan je in een winkel zou doen, mogen we je aansprakelijk stellen.

Kan ik alles retourneren?

In principe heb je het recht om alles te retourneren als je aan de gestelde voorwaarden voldoet. Er zijn echter een paar uitzonderingen. De volgende artikelen zijn niet te retourneren, zodra de bestelling is bevestigd:
• Artikelen met een personalisatie. Een artikel is gepersonaliseerd als je een eigen logo of naam hebt laten plaatsen in op het product. 
• Artikelen die op nabestelling met de hand worden gemaakt. Bij deze artikelen wordt dit duidelijk vermeldt. 
• Artikelen die tijdens de bedenktermijn kunnen bederven of die je om hygiënische of gezondheidsredenen niet kunt terugsturen na het verbreken van de verzegeling.